Komunikat JM Rektora w sprawie:
Zmian w funkcjonowaniu poszczególnych jednostek organizacyjnych uczelni obowiązujących od 20.10.2020r.
W związku z decyzją Rządu RP o wprowadzeniu kolejnych działań zapobiegających rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2 i podziałem kraju na obszary czerwone i żółte zostają wprowadzone zmiany (do odwołania) w systemie kształcenia i organizacji pracy administracji Uczelni ( zgodnie z zaleceniami Ministerst0wa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dotyczącymi ograniczenia pracy przez pracowników uczelni, w tym osób niebędących nauczycielami akademickimi).
1. Zajęcia na studiach i studiach podyplomowych odbywają się w sposób zdalny z wyjątkiem zajęć wymagających spotkań bezpośrednich z wykładowcami w siedzibie WSIiZ ( laboratoria, warsztaty, itp.) Informacje dotyczące ww. zajęć będą na bieżąco zamieszczanie w serwisie e-dziekanat (rozkład zajęć).
2.Od dnia 20 października 2020 r. do odwołania sprawy w uczelni można załatwić wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym bądź mailowym umówieniu się na określony termin w Dziale Studiów, Sekretariacie Uczelni lub innych jednostkach organizacyjnych.
3.Poza czasem gdy odbywają się ww. zajęcia wstęp do budynku uczelni przy ulicy Artyleryjskiej 3 f możliwy jest tylko dla pracowników uczelni i umówionych interesantów
Telefon dyżurny w sprawach pilnych : 89 534 32 03
(od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 15.00)
Wszelkie sprawy prosimy zgłaszać drogą elektroniczną lub telefonicznie:
1. Sekretariat Uczelni/Rektorat – owsiiz@owsiiz.edu.pl, numer 89 534 32 03
2. Dział Studiów – dzial.studiow@owsiiz.edu.pl, numer tel. 89 651 06 47, 89 651 06 48, 663 735 306
Dodatkowe informacje : Wszelkie podania/wnioski i prace zaliczeniowe prosimy wysyłać drogą elektroniczną. Gotowe prace dyplomowe wraz z kompletem dokumentów zaleca się wysyłać pocztą na adres Uczelni oraz obowiązkowo wersję elektroniczną na ww. adres email. Prośbę o wydanie zaświadczenia należy zgłaszać wcześniej drogą elektroniczną oraz określić preferowaną opcję odbioru (scan przez email lub pocztą tradycyjną). Wszystkie zaległe zaliczenia będą realizowane w trybie zdalnym. Jeżeli ktoś jeszcze nie zaliczył wszystkich przedmiotów w semestrze letnim proszony jest o pilne wysłanie podania o warunkowe zaliczenie przedmiotu.
Legitymacje studenckie są ważne do 30 listopada, dlatego ważność legitymacji w tym okresie nie będzie przedłużana.
3. Biuro Organizacji Studiów – dział.studiow@owsiiz.edu.pl, numer tel.: 89 651 06 48, 663 735 306
4. Biuro Rekrutacji – rekrutacja@owsiiz.edu.pl, numer tel.: 663 737 857
Dodatkowe informacje – wszelkie pytania lub sprawy dotyczące rekrutacji prosimy zgłaszać telefonicznie lub drogą mailową
5. Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń – podyplomowe@owsiiz.edu.pl, numer tel.: 667 737 817, 663 737 857
Dodatkowe informacje – informacje dotyczące zajęć, realizowanych w siedzibie uczelni będą na bieżąco przekazywane drogą mailową. Prosimy o regularne sprawdzanie poczty elektronicznej.
6. Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami – anna.suchorab@owsiiz.edu.pl, numer tel. 667 737 700
7. Biuro Praktyk Studenckich i Relacji z Otoczeniem/ Biuro Karier – anna.suchorab@owsiiz.edu.pl, numer tel. 667 737 700
Dodatkowe informacje: dotyczące praktyk zawodowych (m.in. obowiązujących terminów oraz spotkań dot. praktyk).
8. Biblioteka – biblioteka@owsiiz.edu.pl, numer tel.: 609-526-787
Dodatkowe informacje – Wypożyczanie i przyjmowanie książek w bibliotece będzie możliwe po wcześniejszym umówieniu się z pracownikami Biblioteki. Kary za przetrzymanie książek nie będą naliczane
9. Księgowość – kwestura@owsiiz.edu.pl, numer tel.: 663-737-925
Dodatkowe informacje – Prośbę o wystawienie faktury należy zgłaszać drogą elektroniczną po dokonaniu wpłaty. Faktury będą wysyłane drogą mailową. Wszystkie wpłaty będą księgowane na bieżąco więc prosimy przestrzegać terminów opłat.
10. Dział Administracji – administracja@owsiiz.edu.pl, numer tel. 663-737-096
Rektor
dr Lucyna Kawiatkowska
Olsztyn, 20.10.2020r.