Zarządzanie w adminstracji publicznej

lorem ipsum

OPIS

Celem studiów jest przygotowanie do pracy i pełnienia funkcji kierowniczych w instytucjach publicznych poprzez nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności kierowania zasobami ekonomicznymi i ludzkimi, zastosowania prawa i finansów publicznych oraz zasad zarządzania jakością i informacją.

Program nauczania bazuje na analizie doświadczeń i najlepszych rozwiązań w sferze administracji publicznej, wykorzystuje nowoczesne formy zdobywania wiedzy i umiejętności.

Studia skierowane do osób zamierzających podjąć pracę w jednostkach administracji publicznej, zainteresowanych tematyką sprawnego i skutecznego zarządzania przedsięwzięciami publicznymi w różnych dziedzinach działalności administracji publicznej. Absolwenci tej specjalności to przyszli wykwalifikowani urzędnicy, którzy potrafią sprawnie projektować i skutecznie wdrażać nowoczesne metody zarządzania w administracji publicznej, wykorzystując swoje kompetencje oraz potencjał przywódczy.

bearded-senior-teacher-at-desk-CKRZKEN.jpg
Get in touch

872 Arch Ave.
Chaska, Palo Alto, CA 55318
hello@example.com
ph: +1.123.434.965

Work inquiries

jobs@example.com
ph: +1.321.989.645

Skip to content